عمده فروش لوازم خانگی

 

عمده فروش لوازم خانگی چه کاری انجام می دهد؟

یک عمده فروش لوازم خانگی از تامین کنندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی محصولات را خریداری کرده و اختیار خرده فروشان و فروشگاه داران این صنف قرار می دهد. از آنجا فروشگاه داران نمی توانند بدلیل هزینه های سنگین حمل و نقل محصولات را از تمامی تامین کنندگان به صورت مستقیم خریداری کنند و هزینه تمام شده تامین کالا ها برای آنها گرانتر تمام می شود بهتراست با یک یا چند عمده فروش لوازم خانگی همکاری داشته باشند. بعلاوه برای آنکه گردش مالی یک فروشگاه بهینه شود،فروشگاهدار باید اسناد اعتباری نزد تامین کنندگان داشته باشد و بجای آنکه به چندین برند لوازم خانگی سند های اعتباری ارائه دهد به یک یا چند پخش عمده لوازم خانگی محصولات را ارائه می دهد.

مزایای بیشتر همکاری با عمده فروش لوازم خانگی

همکاری با عمده فروش لوازم خانگی سبب می شود تمام سفارشات موردنیاز خود را از یک عمده فروش با بهترین شرایط خرید، تهیه کنید. که می تواند در زمان و هزینه شما صرفه جویی شود و باقی زمان خود را جهت ارتقاء روش های فروش و در نتیجه سود بیشترصرف کنید.

 

عمده فروشی لوازم خانگیارائه برندهای مختلف

اصولا عمده فروشان لوازم خانگی با برندهای متنوع همکاری می کند و دراختیارخریدار قرارمیدهد.

 

انعطاف پذیری در ارائه کالا در فروشگاه

باعث می شود کالاهای متنوع با تعداد مناسب در فروشگاهتان داشته باشید که متناسب با درخواست و سلیقه مشتری ارائه دهید.

 

چه عمده فروشی را برای همکاری انتخاب کنیم؟

در بازار لوازم خانگی شرکت های عمده فروش متعددی وجود دارد. اما شما بایستی شرکتی را انتخاب کنید که شرایط زیر را داشته باشد.

الف) دارای اعتبار و شهرت خوب در بازار

معتمد وخوش نام باشد و همچنین خوش  قول بودن در امور فروش کالا به خرده فروش،ارسال بار و تحویل به موقع یکی از ویژگی های بارز یک عمده فروش می باشد.

 

بازرگانی اسدی با بیش از 20 سال سابقه در عمده فروشی لوازم خانگی یکی از خوشنامترین شرکت های این حوزه است و شما می توانید با اطمینان و اعتماد کامل با بازرگانی اسدی همکاری داشته باشید.

 

بازرگانی اسدیب) انجام پشتیبانی از محصولات خریداری شده

دارای واحد پشتیبانی جهت پیگیری و پاسخگویی به نیازهای خریدارباشد وبتواند مشکلات موجود در ارسال و محصول در صورتی که از جانب عمده فروش و یا شرکت برند موردنظر باشد را رفع کند.

با توجه به اینکه بازرگانی اسدی دارای واحد پشتیبانی از مشتریان است، ما همواره پاسخ گوی نیاز، مشکلات و درخواست های شما در خصوص پشتیبانی از کالاهای خریداری شده، امور مالی و همچنین لجستیک محصولات هستیم.

 

ج) عمده فروشی لوازم خانگی که دارای تنوع بیشتری از برندها و کالاها باشد

دارای متنوع ترین کالا از برندهای مختلف باشد که بتواند نیازهای فروشگاه داران و در نتیجه مصرف کننده باهر نوع سلیقه را برطرف کند.

 

د) پیشنهادات خوب تخفیف را ارائه دهد

پکیج  و طرح های فروش متنوعی را در اختیارتان قرار دهد که فروشگاه داران بتوانند با هر میزان قدرت مالی،کالا تهیه کنند.

 

چرا همکاری با عمده فروشی بازرگانی اسدی؟

با همکاری و عقد قرار داد با بازرگانی اسدی که جزء قوی ترین تامین کننده های لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد، می توانید متنوع ترین برند را در سبد سفارشاتتون با لجستیک اختصاصی و ارسال بار سریع به اقساء نقاط کشور از جمله : استان تهران، قم  البرز،  خراسان، خوزستان، مازندران، گیلان، اصفهان  و غیره……… داشته باشید.

همچنین با مشاوره با مدیران فروش بازرگانی اسدی می توانید بهترین طرح های فروش از جمله طرح فروش 20 ماهه را  در فروشگاه  خودتان راه اندازی کنید و در اختیار مصرف کننده قرار دهید که در نتیجه ی آن  می توانید  به کسب و کار خود رونق داده و سهم فروش شهر و محل  خود را بدست آورید

 

بازرگانی اسدی چه محصولاتی را ارائه می دهد؟

بازرگانی اسدی دارای نمایندگی 120 برند و بیش از 1000 مشتری شامل هایپرمارکت های بزرگ، فروشگاه های محلی، تعاونی  و اتحادیه ها در سراسر کشور است که محصولاتی اعم از اقلام بزرگ از جمله انواع یخچال فریزرها، اسپیلت، اسپیکر، کولر آبی، لباسشویی  و غیره ارائه می دهد.

همچنین بازرگانی اسدی اقلام خرده ریز ازجمله : اب میوه گیری، غذاساز، انواع اتو، گوشتکوب برقی، اجاق، چایساز، چرخ گوشت و غیره به خرده فروشان با بهترین شرایط خرید، ارائه میدهد.

آیا بازرگانی اسدی می تواند با تعاونی ها و ارگان ها همکاری داشته باشد ؟
بله بازرگانی اسدی می تواند تمام کالاهای اصلی را با خدمات اصلی مختص همان کالا بصورت فاکتور رسمی و خروج در سامانه انبار ها با شرایط تسویه بلند مدت کالاهای تعاونی ها، اتحادیه ها و فروشگاه های زنجیره ای را تامین کند.

بازرگانی اسدی چه برندهایی ارائه میدهد ؟

تکنوهاوس-جی پلاس-پاکشوما-دوو-اسنوا-ایکس ویژن-سوزوکی-سونیا-آیوا-مکسیدر-میکرولب-ویکر-زیرووات-بیم-ناسا-دلمونتی-تکنو-آزمایش-ویداس-لیمون و……